4 Ekim 2013 Cuma

Yerel SEO danışmanı işe önce sormak 13 sorular

Tüm E-çözümler projektör |





Sadece bir soruşturma üzerinden güzel bir yığın bütçe toplam değersiz spam niteliğinde e bağlantı dışında hiçbir şey yaptım offshore bir SEO ajansı üzerinde boşa milyonuncu küçük işletme binası aldım. İşte bir örnek.


Değilim vs yılan yağı satıcı, etik, vardır, ne kadar iyi SEO hakkında kaltak. Bunun yerine orada bunu durdurmak düz, mırıldanarak kadar oturup, bana göz ve dikkat okuyan küçük her biz rica edeceğim. Bilge kurmak için zamanı.


Şimdi arama Pazarlama uzman olduğunuzu biliyorum. Bu yüzden SEO sağ ile yardım için arıyoruz? Birlikte dostça Yerel SEO Danışmanı Gönderen bir adım atın bir sonraki sefer bu soruların listesini koymak yararlı olabileceğini düşündüm ki:


Mı ne olduğunu söyleyebilir misiniz? Yerel SEO sihir değil. Çalışmak için bilinen teknikleri uzun bir listesi vardır. Bazı işler diğerlerinden daha iyi. Genel olarak bir SEO kampanya nasıl yürütüleceğini, özel bazı yönleri varken, iyi bir SEO Danışmanı Sıralamaların artırma hakkında gitmek nasıl ki anlatmaya hiçbir sorun olmalıdır. Özellikle iş zarar herhangi bir spam teknikleri kullanarak değil emin olmak istiyorum. Onlar soru önlemek veya kendi metodolojisi hakkında özellikle şeffaf gibi görünmüyorlar, telefonu kapat. Tuvalet geçmek özellikle zor değil, ama çoğu insan hemen bitmiş olur, yani bir uzman kiralamak tercih ederim. Senin tesisatçı (en azından ben düşünüyorum değil) herhangi bir sırları yoktur SEO Danışmanı neden gerekir?


Başarılı olması için yarına ne bileceksin? Genellikle bir iş SEO durumunu analiz etmek için biraz zaman alır iken, büyük olasılıkla danışman onlar baştan biliyorlar dağıtacağınız taktik bir listesi vardır. Bunlardan bazıları istemciden giriş gerektirir. Açık nasıl fazla bağlılık-ecek var olmak gerekli anlamak önemlidir. Ne kadar zaman, para ve insan kaynakları harcamak gerekir nasıl karlı googleda reklam vermek bu çabaya-ecek var olmak belirlemenize yardımcı olacaktır bilerek.


Tüm hesaplarına denetlerim? Genellikle Yerel SEO nişan iş profilleri siteler üzerinde güncelleştirme gerektiren: Google, Bing, Yahoo, sarı sayfalar siteleri, vs. Çünkü onların eski SEO ajansı veya eski bir çalışan için oluşturulan tüm artık onların Google yer sayfası alabilirsiniz zaman hesap işletmelerden duydum. Herhangi bir profil veya sizin için üçüncü bir şahıs tarafından oluşturulan sayfa hesap yönetici erişimini kontrol çok önemlidir. Şirket gelecekte parçası Eğer bu baş ağrısı bir çok kaydedebilirsiniz.


Bunu nasıl spam yapıyor? Biliyorum, genelde çoğu SEO iş müşterileri için büyük sıralaması elde etmek için çeşitli arama motorları yönergeleri içinde. Sıkıcı, değil-çok çekici bir iş olabilir, ama uzun vadede kapalı öder. Bu, bir bütün ana hızlı ödeme ve müşterileri için yeni müşteriler bir ton sür, daha az-daha-kosher teknikleri kullanmak başarılı SEOlar olduğunu söyledi. Bu teknikler riskli olabileceği gibi kısa vadeli yatırım Getirisi onlara yıldız olabilir. Bir müşteri bu rota gitmek, ama üst üste üçüncü ay için değerli bir yerel sorgu için sıralaması #1 listeleme aynı spam niteliğinde e sahte adres seyretmek gibi bir istemci manası olmadığını söylemek zor tavsiye asla. Bu oyunu oynamak için gidiyoruz eğer kurallarına göre oynamayı ve onları kırmak için nasıl bilmek gerekir. Nasıl danışman bu teknikleri hakkında bilmiyorsa, onları yenmek bilmek gidiyor?


Tipik bir müşteri için yatırım getirisi nedir? Bu her zaman büyük bir sorudur. İstemci iş bağlı olarak iyi arama pazarlama danışmanı bir çeşit kendi işinizle ilgili size somut ROI ölçüsü ile gelmek gerekir. "Artan trafik ben gibi şeyler gibi % 50" "oluşturulan beş meme büyütme müşteriler 1.500 $ bir pop ve yirmi finalist altmış gün içinde yol açar." Bir her zaman iyi bir sohbet umudu ile başlatılır. :)


Nasıl kendi etkinliğini ölçmek? Oldukça basit bir soru. Nasıl bana yaptıklarını sana kanıtlamak olacak ve o amele? Tipik yanıtlar içerir: sıralamasında artırmak için hedeflenen terimleri, yüksek nitelikli trafik web sitenize gelen e-posta ve telefon görüşmeleri arttı (genellikle bir izleme telefon yolu ile numara) ve sonuçta iş arttı.


Nasıl iletişim etkinliğinizi bana? Danışman ne yaptılar, düzenli olarak iletişim kuran bir sistem olmalıdır yapmak neler olduğunu ve ne zaman.


Yollarımız Eğer, benim web sitesi ve güvenli bağlantılar tüm iş kaldıracak? Bu yüzden danışmanın metodoloji olsun-go dan anlamak önemlidir. SEO danışmanları çoğunlukla sitelerin sitenize bağlantı almak için kontrol ağları kullanır. O zaman onlar sana bir yenilemezseniz Eğer bu bağlantıları kaldırmak tehdit ederek rehin. Bu durum böyle değil ön anladığınızdan emin olun.


Temsilcisi bazı sonuçlar gösterebilir misin? Onlar da onlar başarıyla rekabet koşulları çeşitli için ranked #1 ve nasıl yaptıklarını hakkında bir fikir vermek, bir şirket bir göster: sonra elveda demek.


Neden müşteriler bıraktı seni? Performans ve müşteri tutma konusunda mükemmel bir kayıt içeren herhangi bir kurumu şüpheliyim. Müşteriler kendi stratejilerini değiştirmek. Danışmanlar her seferinde tur vuruşu yok. Danışman oldu müşteriler ve nasıl şeyler gelişiyordu zorluklar hakkında dürüst bir tartışma her zaman iyi bir şeydir. İyi bir danışman neredeyse onların hatalarını gurur duymalısın. Benim müşteri SEO yapmaya başladı ben çok fazla trafik kaybettim ve böylece gerek yok yeterince öğrendim söylemek gibi.


Ne dışında diğer SEO şirketlerin ayarlar? Cevap burada "sizi ranked #1 buradan." olmamalı Onlar iş vs diğer guys dışarı orada binlerce hak düşünüyorum neden bilmek istiyorum.


Bu sorulardan bazıları katkıda bulunmak için teşekkürler Mike Belasco, SEOverflow ve SearchInfluence, Will Scott.


İle ilgili konular: Kanal: Yerel | Yerel arama sütunu


Yazar hakkında: Andrew Shotland Yerel SEO Rehberi, sarı sayfalar seo ve yerel dizin arama konusunda uzmanlaşmış bir yerel arama motoru optimizasyonu danışmanlık şirketi sahibi olan ? blog de oldukça fabulous. Andrew Shotland tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Örneğin benim sanat sanayi yeni bir müşteri hakkında yazdığı sordu ve çevrimdışı onun firma/marka teşvik yardımcı olmak için gidiyor, onu yaklaşık 40 ile bir e-posta gönderilen tekmelemek için fikirler başlamak onun düşünme.


Konferans sunum ve günlüğü gönderileri veya serbestçe çeşitli Yerel SEO faaliyetleri yapmak nasıl göstermek makaleler aracılığıyla sık taktik öneriler sağlar. Ancak, sözleşme imzalamadan önce her şeyi ayrıntılı açıklaması verme konusunda tereddüt, şirketler imzalamak ve taktikler kullanmak üzere düşüş gördüm çünkü ben içinde bir RFP bir yol haritası onlar kendileri veya kapalı bir rakip ajansı el anahat.


Ayrıca, bazı teknikleri ve yöntemleri ne herkes yerel optimizasyon yapıyor olabilir daha biraz daha ince olması ? neden benim rakibim benim sabit Kazanılan teknikleri vermek isteyeyim?


Aksi durumda, tüm iyi yerel optimizers tavsiye ederim faaliyetler, henüz her birimizin içinde öyle bir farklılaştırıcı faktör olabilir.


Ben çok koymak çaba içine yazı yazmak ve ben konferans sunum yapmak ve örtülü mesajım "... işte ne uzağa ücretsiz vermek ? bundan daha fazla isterseniz, bana işe dikkate."


Bir ajansın arka plan veya bir pazarlama yanlısı s arka plan bakarak da bir karar olarak karışımı bir parçası olmalıdır. DCde karşılaştırırken, genellikle elma ve portakal karşılaştırarak konum ? ajansı ününü büyük bir kabul edilmelidir sadece benzer sondaj kalemleri fiyat şartlarda karşılaştırmak için çalışırken yerine faktör.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google #GoogleBirthday Piñata Logo & oyunu ile 15 doğum günü kutluyor


SSS: Tüm yeni Google "Sinekkuşu" algoritma hakkında


Googlenın bilgi grafiği karşılaştırmalar & filtreler Akıllı alır


Son arama-SMX Doğu başlar NYC Salı günü; Tüm erişim konferans ve ücretsiz Expo + geçer kullanılabilir


Apple haritalar iki kullanıcı arasında bir Havaalanı pist sürüş gönderir


Çalışması: Mobil arayanların yüzde 61i değiştirmek için hazır.


Google başka bir Binbaşı bağlantı ağ cezalandırılmış: Hayalet sırası 2.0


Sonrası PRİZMA, Google reklam tıklamaları tüm aramalar, güvenli yapmak için sessizce hareket doğruladı


PPC Nev denemeler yapın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder