6 Aralık 2013 Cuma

Google AdWords reklam sıralama algoritması güncelleme - arama motoru izle (#SEW) dışarı rulo < / baştankara

Sessiz ama tamamen beklenmedik bir hareketle, Google, onlar güncelliyoruz ve bazı yeni özellikler dikkate almak için Google AdWords Reklam Sıralaması algoritma geliştirmek onlar-si olmak silindir bu yıl, öncelikle yeni reklam uzantılarını duyurdu.


Reklam uzantıları ve biçimleri artık reklamlarınızı Google Arama sonuçları sayfasındaki konumunu etkileyebilir. Google, bu örnek kullanır: iki başka türlü özdeş reklamlar aynı teklifi ve kalite puanı ile görünür Eğer reklam reklam uzantıları gerçekleştirmek büyük bir olasılıkla daha yüksek reklam konumu görünür.


Reklam sıralaması da olmasalar da, reklamlarınız için uzantıları görünür bir faktör oynayacak; Google Kalite Puanı ne kadar yüksekse veya teklif (veya bunların bir birleşimi) görünen uzantıları olasılığını artırır notlar.


Bu reklamları onların olumlu yansımalar yararına olmadan gidip onların TBMleri görebiliyordu iken duyuruya göre Google de gerçekleştirmek için beklediğini uzantısı içeren reklamlar daha yüksek tıklama oranı, tıklama başı maliyetlerini görebilirsiniz.


Daha düşük veya daha yüksek ortalama TBMleri hesabınızda görebilirsiniz. Uzantıları ve biçimleri yüksek alakalı ve büyük pozitif performans etkisi diğer rakiplerine göre ihale bekleriz, daha düşük TBMler görebilirsiniz.


Diğer durumlarda, daha yüksek bir TBM reklam konumu bir iyileşme nedeniyle görebilirsiniz veya yüksek beklenen etki biçimleri ile diğer reklamların dan rekabet arttı.


Google, reklamverenlerin, reklamlarına uzantıları kullanmak için bastırıyor ve reklam sıralaması üzerinde etkisi olduğu düşünülürse, uzantıları, eklemediyseniz reklam kampanyalarının içinde onları birleştiren bakmak gerekir.


Google, reklamverenlerin reklam platformu otomatik olarak en iyi to performansa dayalı hangi reklam uzantılarını kullanılacağını seçin da hatırlatıyor. Reklam Sıralaması olacak şu anda yalnızca Google Arama sonuçları sayfasında yerleştirilmiş reklam etkiler.


Eğer sen henüz için AdWords reklam uzantıları cesaret değil, Google da son zamanlarda farklı reklam uzantıları ve onları nasıl reklamverenlerin yardımcı olan bazı yardım sayfaları eklendi.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder